A+ A A-

Safranbolu Otel - Tatil Yorum ve Şikayetleri

Safranbolu’da tatilini geçiren ziyaretçilerin bölge hakkında yaptıkları yorumları sayfamızda bulabilirsiniz.

Her Otelin Kendine Ait Yorum ve Şikayetlerini Görmek için Tıklayın...

Yorumlar (4)

• Bahar Tan

26 Aralık 2013 10:18 zamanında |
    En güzel tatilim burada geçti güzel evleriyle harika doğasıyla dinlendirici bir tatil geçirdim iyi ki gelmişim bir daha gelmeyi düşünüyorum
  • Gülcan Bağcı

07 Mart 2013 10:14 zamanında |
    Ailemin peşine takılarak geldiğim Safranbolu’da Osmanlı evleri tam anlamıyla beni büyüledi. Tarihin etkisini gördüğümüz evlerin kafelere ve restoranlara dönüştürülmesi de ayrı bir güzel. Annem ve babam genelde otelde ve çevrede gezinirken ben turist grupları ile birlikte mağara gezilerine ve raftinge katıldım. Arkadaşlarımı ayartırsam bir dahakine kamp yapmaya geleceğim.
  • Kerime Ünlü

07 Mart 2013 10:09 zamanında |
    Merhabalar. Ben emekli öğretmen Kerime Ünlü. Yıllarca devlet okullarında coğrafya öğretmenliği yaptım. Bu sene kocamla beraber gezebileceğimiz birçok yere gittik. Safranbolu da bunlardan biri. Bölgede Ulu Camii, Eski Cezaevi Binası en çok ilgimizi çekenlerden. Ayrıca otelimizin konak olması bizi büyüleyen diğer etkenlerden. Ahşap binaların görüntüsüne ve bölgenin sakinliğine hayran kaldık.
  • Selim Durak (33)

07 Mart 2013 10:07 zamanında |
    Merhaba. Ben ve arkadaşlarım geçen hafta Safranbolu’ya gittik. Hafta sonumuzu değerlendirmek istediğimiz için Ankara’ya en yakın olan seçeneği tercih ettik. Osmanlı evlerine ve yöresel yemeklere hayran kaldık. Cinci Hamamı’nda arkadaşlarla beraber masajımızı ve bakımımızı yaptırdık. Tekrar tekrar gelmeyi düşünüyoruz.

Bir yorum yapın

Safranbolu'da konaklamış veya konaklama yapmak isteyen tatilciler kendi görüşlerini yazarak Safranbolu'da tatil yapacak misafirlerle deneyimlerini paylaşabilirler.
Otellerde konaklamış misafirler yorum ve şikayetlerini yazarak hizmet kalitesinin yükseltilmesine katkı sağlayabilirler.

OTEL FIRSATLARI İÇİN ÜYE OL

SAFRANBOLU TATİL YORUMLARI

Tüm otel yorum ve şikayetleri »

TÜRKİYE'NİN TATİL CENNETLERİ

Doğanın ve Tarihin İçinde Kaybolmak İsteyenler İçin; Odunpazarı

Odunpazarı, Anadolu’da sadece Türklerin kurduğu önemli şehirlerdendir. Geleneksel Türk...

Binlerce Yıllık Kültürlerin Bekçisi-Beypazarı

Beypazarı, Roma döneminde, İstanbul'u Ankara ve Bağdat'a bağlayan önemli ...

Tüm tatil bölgeleri »
Yasal Uyarı:
Bu site Safranbolu'yu tanıtmak saklı kalmış tatil bölgelerimizi tanıtarak Türk turizmine katkı sağlamak amacıyla Webhome İnternet Reklam ve Bilgi Teknolojileri tarafından hazırlanmıştır. Sitede yer alan içerikler diğer kişi ve kurumlar tarafından hiçbir şekilde basılı veya elektronik ortamda izinsiz kullanılamaz ve kopyalanamaz. safranboluotelleri.com.tr'de yer alan her türlü bilgi sadece bilgilendirme amaçlıdır. Sizlere aktardığımız bilgiler, tavsiye niteliğinde olup, bilgilerin yanlış anlaşılmasından ve buna bağlı olarak doğabilecek herhangi bir mağduriyetten sitemiz yasal sorumluluk altında değildir. Bu sitede verilen bilgilerin kullanılmasının sorumluluğu tümüyle kullanıcıya aittir.